Livrarea produselor se realizează la adresa de livrare furnizată de către Cumpărător în formularul de comandă, utilizând serviciul GShipments, dezvoltat in parteneriat cu Woot.
Termenul estimativ de livrare este:
- 3-5 zile lucrătoare pentru produsele afișate cu statusul „În stoc”;
- 7-10 zile lucrătoare pentru produsele afișate cu statusul „La comandă”.
Costuri de livrare:
Taxa de transport pentru comenzile livrate pe teritoriul României este de 19 Lei.
Livrarea este gratuită pentru comenzile cu o valoare mai mare de 349 Lei, exclusiv pe teritoriul României, în limita rutelor de transport standard acoperite de firma de curierat.
Pentru adresele de livrare aflate în afara zonelor de acoperire standard ale firmei de curierat, pot exista taxe suplimentare de transport. În această situație, Cumpărătorul va fi informat înainte de procesarea comenzii și va avea posibilitatea fie să accepte costurile suplimentare și să mențină comanda, fie să renunțe la comandă fără nicio obligație.
Disponibilitatea produselor:
În cazul în care Vânzătorul nu poate onora comanda deoarece produsul nu mai este disponibil, acesta va informa de îndată Cumpărătorul. Sumele de bani deja achitate pentru produsele indisponibile vor fi rambursate Cumpărătorului în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la informare.
Întârzierea livrării:
Dacă termenul estimat de livrare nu poate fi respectat, Vânzătorul va notifica Cumpărătorul și va comunica noul termen de livrare estimat. Cumpărătorul are opțiunea de a menține sau de a anula comanda.
Limitarea răspunderii:
Vânzătorul nu poate fi considerat responsabil pentru întârzieri la livrare, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a produselor cauzate de factori externi, independenți de controlul său, cum ar fi: condiții meteorologice nefavorabile, blocaje rutiere, situații de forță majoră, greve, acte de vandalism, conflicte armate, nerespectarea termenelor de livrare de către furnizori sau terți, etc.
Dreptul Vânzătorului de a denunța contractul:
Ne rezervăm dreptul de a denunța unilateral contractul și de a refuza onorarea comenzilor viitoare fără ca acest fapt să fie considerat o încălcare a obligațiilor contractuale, în cazul clienților care au returnat în mod repetat produse fără un motiv obiectiv.